Jednoduché plánovanie zmien pre kolegov

Žiadna inštalácia a jednoduchá implementácia
Podpora, na ktorú sa môžete spoľahnúť
Priebežné aktualizácie a vylepšenia
Jednoduché plánovanie s vyrovnávacím obdobím
planovani-smen-bg

Dochádzkový systém Alveno s modulom plánovania zmien

Dochádzkový systém Alveno s plánovaním zmien

V dochádzkovom systéme môžete jednoducho naplánovať nepravidelný pracovný čas vďaka niekoľkým kliknutiam. Stačí vybrať vyrovnávacie obdobie a zadať týždenný pracovný fond, a už môžete plánovať zmeny pre kolegov na celé obdobie. Toto rozhodnutie je úplne vo vašich rukách!

Jednoduché plánovanie zmeny na niekoľko kliknutí

V prevádzkach ako výroba, nákupné centrá, hotely a reštaurácie alebo zdravotníctvo často nie je postačujúce naplánovať klasický pracovný týždeň s rannými, popoludňajšími a nočnými zmenami. V takýchto prípadoch môžete využiť Alveno s modulom Plánovanie a naplánovať si zmeny presne podľa vašich predstáv.

Vyrovnávacie obdobie podľa vášho výberu

Vyrovnávacie obdobie predstavuje základ pre správu nepravidelných zmien v podnikoch. Kým štandardné vyrovnávacie obdobie trvá pol roka, pripravili sme niekoľko možností, od jedného mesiaca až po celý rok. Navyše, môžete presne určiť dátum, od ktorého chcete začať dané obdobie.

Dlhodobý a mesačný plán

Do dlhodobého plánu jednoducho naplánujete všetky zmeny pre kolegov na celé vyrovnávacie obdobie. Tieto zmeny jedným kliknutím prenesiete do mesačného plánu, kde následne môžete vykonávať akékoľvek zmeny (napríklad v prípade potreby vymeniť zmeny medzi kolegami). Dlhodobý plán si nechajte nedotknutý, aby ste sa k nemu mohli vrátiť.

Vypočítajte si, koľko to stojí dochádzkový systém s modulom plánovania zmien

Alveno si môžete objednať ako samostatný dochádzkový systém s integrovanou funkciou prístupového systému alebo ako rozšírený systém s modulom Plánovanie. Ceny sa vždy líšia v závislosti od počtu zamestnancov. Zistite si kompletné ceny jednoducho.

Vyberte si službu
Koľko máte zamestnancov?

Tu môžete vidieť cenu po zadaní všetkých parametrov

Dochádzkový systém S pre 1‑50 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.
Doplnkový modul Plánovanie umožňuje plánovať zmeny podľa zvoleného vyrovnávacieho obdobia.

Viac informácií
100 EURO bez DPH

Cena za mesiac pri ročnom predplatnom

Vyskúšať Alveno

Dochádzkový systém M pre 51‑100 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.
Doplnkový modul Plánovanie umožňuje plánovať zmeny podľa zvoleného vyrovnávacieho obdobia.

Viac informácií
170 EURO bez DPH

Cena za mesiac pri ročnom predplatnom

Vyskúšať Alveno

Dochádzkový systém L pre 101-200 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.
Doplnkový modul Plánovanie umožňuje plánovať zmeny podľa zvoleného vyrovnávacieho obdobia.

Viac informácií
260 EURO bez DPH

Cena za mesiac pri ročnom predplatnom

Vyskúšať Alveno

Dochádzkový systém XL pre viac ako 200 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.
Doplnkový modul Plánovanie umožňuje plánovať zmeny podľa zvoleného vyrovnávacieho obdobia.

Viac informácií
individuálna cena

Napíšte nám

Vyskúšať Alveno

HR systém S pre 1‑50 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.

Viac informácií
100 EURO bez DPH

Cena za mesiac pri ročnom predplatnom

Vyskúšať Alveno

HR systém M pre 51‑100 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.

Viac informácií
170 EURO bez DPH

Cena za mesiac pri ročnom predplatnom

Vyskúšať Alveno

HR systém L pre 101-200 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.

Viac informácií
260 EURO bez DPH

Cena za mesiac pri ročnom predplatnom

Vyskúšať Alveno

HR systém XL pre viac ako 200 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.

Viac informácií
individuálna cena

Napíšte nám

Vyskúšať Alveno

Dochádzkový a HR systém S pre 1-50 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.
Doplnkový modul Plánovanie umožňuje plánovať zmeny podľa zvoleného vyrovnávacieho obdobia.

Viac informácií
200 EURO bez DPH

Cena za mesiac pri ročnom predplatnom

Vyskúšať Alveno

Dochádzkový a HR systém M pre 51-100 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.
Doplnkový modul Plánovanie umožňuje plánovať zmeny podľa zvoleného vyrovnávacieho obdobia.

Viac informácií
340 EURO bez DPH

Cena za mesiac pri ročnom predplatnom

Vyskúšať Alveno

Dochádzkový a HR systém L pre 101-200 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.
Doplnkový modul Plánovanie umožňuje plánovať zmeny podľa zvoleného vyrovnávacieho obdobia.

Viac informácií
520 EURO bez DPH

Cena za mesiac pri ročnom predplatnom

Vyskúšať Alveno

Dochádzkový a HR systém XL pre viac ako 200 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.
Doplnkový modul Plánovanie umožňuje plánovať zmeny podľa zvoleného vyrovnávacieho obdobia.

Viac informácií
individuálna cena

Napíšte nám

Vyskúšať Alveno

Čo o Alvene hovoria zákazníci

„Docházkový systém Alveno mi velmi ulehčil práci. Aktivně využívám funkci schvalování nepřítomnosti a rozpis směn. V případě, že potřebuji s něčím poradit, je mi k dispozici technik, se kterým jsem zatím vždy vše vyřešil.“

Jindřich Novák

„Velmi oceňujeme, hlavně nyní, když máme zaměstnance na home office a ve 4 lokalitách v rámci České republiky, celkové zrychlení zpracování mezd, automatizace a efektivita celého procesu evidence docházky.“

Martina Chloupková
HR Director

„Hned od první chvíle byla spolupráce opravdu výborná a profesionální. A hlavně si myslím, že Alveno je tím, jak vypadá a jak je intuitivní, docházkový systém pro 21. století.“

Miroslav Řezníček
operations & shop manager

„Alveno vyšlo jednoznačně nejlépe. Nejlepší řešení, nejlepší a nejrychlejší jednání, nejlepší cena a všechno probíhalo tak, jak my jsme si přáli. Samotná implementace trvala půlden a vše bylo do týdne od podepsání smlouvy vyřešené.“

Josef Saller
Warehouse Manager

Požiadajte o dochádzkový systém s modulom Plánovanie zmien

Po kontaktovaní nás vás budeme kontaktovať a dohodneme si stretnutie, na ktorom vám systém priamo predvedieme.

Chcete nám radšej zavolať?

Najčastejšie otázky o plánovaní zmien

Aký formát má výstup z dochádzkového systému?
Buď vo formáte požadovanom na import do vášho mzdového systému, alebo vo formáte .pdf, .xls.
Potrebujem vlastný server?
Nie, nie je to potrebné. Výhodou cloudového riešenia je, že na svojej strane nepotrebujete žiadnu IT infraštruktúru. O všetko sa postaráme my.
Môžu zamestnanci sledovať svoju dochádzku?
Áno, môžu. Ak im poskytnete prístup do systému, môžu si pozrieť údaje o dochádzke.
Dajú sa odtlačky prstov zneužiť?
Odtlačky prstov nemožno zneužiť. Sú uložené ako hash (sieťová mapa bodov), ktorý sa nedá rekonštruovať.
Je možné spojiť niekoľko pobočiek do jedného systému?
Áno, k jednému systému môžete pripojiť ľubovoľný počet dochádzkových alebo prístupových čítačiek, aj keď sa každá nachádza na inom konci krajiny.
Čo sa stane v prípade výpadku prúdu alebo internetu? Budú moje údaje vymazané?
Po výpadku prúdu alebo internetu sa vaše údaje z čítačky nevymažú. Každá čítačka má vlastnú internú pamäť. Zariadenie sa vypne len v prípade výpadku prúdu, ale všetky údaje sa zachovajú až do obnovenia napájania. Ak vypadne len internet, čítačka odošle údaje do systému hneď po obnovení pripojenia.
Ako vyzerá mesačný výpis?
Tlačové súpravy sú navrhnuté tak, aby obsahovali všetky informácie a legislatívne potreby pre prípadnú kontrolu.
Ako môžem kontrolovať zamestnancov, ktorí neprichádzajú do spoločnosti každý deň?
Systém obsahuje integrovanú softvérovú čítačku s lokalizáciou GPS, ktorú možno používať z akéhokoľvek chytrého zariadenia (telefón, tablet,…)
Aké zabezpečenie má vaše cloudové riešenie?
Naše servery sa nachádzajú v dátovom centre s maximálnou ochranou. Zálohy sa replikujú na 2 rôzne, geograficky odlišné miesta. Takže nehrozí žiadne riziko straty vašich údajov.
Ako je čítačka pripojená k systému?
V závislosti od typu čítačky všetky umožňujú pripojenie cez sieťový kábel a naša najmodernejšia čítačka DSi 800 sa dá pripojiť aj cez Wi-Fi.
Úprava nastavení súborov cookie