Často kladené otázky o cene
Odpovedáme na otázky týkajúce sa cien, ktoré nám kladiete najčastejšie. Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Napíšte nám nižšie svoje telefónne číslo a my vám radi odpovieme.
Platí sa za dochádzkový a HR systém Alveno mesačne alebo ročne?
Platby za dochádzkový a HR systém Alveno sa vykonávajú v mesačných intervaloch a fakturujeme vopred na nasledujúce obdobie (príklad: faktúru za október vystavíme na začiatku septembra).
Môžem si zaplatiť školenie o dochádzkovom systéme?
Áno, ponúkame možnosť školenia Alveno. Školenie poskytujeme online alebo osobne a od toho sa odvíja aj cena školenia.
Môžem si prenajať biometrickú čítačku?
Áno, prenájom je možný, rieši sa individuálne, preto nás neváhajte kontaktovať.
Kedy je zúčtovacie obdobie pre platby za dochádzkový systém?
Faktúru za nasledujúce obdobie vystavujeme vždy na začiatku nového mesiaca – zvyčajne do 3 pracovných dní (príklad: faktúru za október vystavujeme na začiatku septembra). Splatnosť faktúry je 14 dní.
Je technická podpora pre systém Alveno zahrnutá v mesačnej cene?
Áno, cena dochádzkového systému zahŕňa bezplatnú technickú podporu. Požiadavky môžete zadávať v pracovných dňoch od 8:00 do 15:00. Väčšina požiadaviek sa vybavuje v deň, keď požiadavku zadáte.
Čo sa stane, ak prekročím limit zamestnancov?
Systém automaticky vystaví faktúru s vyššou sadzbou, nemusíte sa o nič starať.
Ako prebieha implementácia do spoločnosti a je spoplatnená?
Implementácia do firmy nie je náročná, vykoná ju s vami náš konzultant na diaľku alebo osobne, stačí sa dohodnúť na pevnom termíne. Čas a náklady na implementáciu sú vždy individuálne a závisia od veľkosti spoločnosti a zložitosti procesu implementácie. Štandardná implementácia na diaľku zvyčajne trvá do 4 hodín.