Cena šitá na mieru vašej spoločnosti

Systém Alveno si môžete objednať ako dochádzkový systém, HR systém alebo ako kombináciu oboch, pričom ceny sa vždy líšia podľa počtu zamestnancov. Kompletné ceny môžete jednoducho zistiť.

 

Vyberte si službu
Koľko máte zamestnancov?

Tu môžete vidieť cenu po zadaní všetkých parametrov

Dochádzkový systém S pre 1‑50 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.
Doplnkový modul Plánovanie umožňuje plánovať zmeny podľa zvoleného vyrovnávacieho obdobia.

Viac informácií
100 EURO bez DPH

Cena za mesiac pri ročnom predplatnom

Vyskúšať Alveno

Dochádzkový systém M pre 51‑100 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.
Doplnkový modul Plánovanie umožňuje plánovať zmeny podľa zvoleného vyrovnávacieho obdobia.

Viac informácií
170 EURO bez DPH

Cena za mesiac pri ročnom predplatnom

Vyskúšať Alveno

Dochádzkový systém L pre 101-200 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.
Doplnkový modul Plánovanie umožňuje plánovať zmeny podľa zvoleného vyrovnávacieho obdobia.

Viac informácií
260 EURO bez DPH

Cena za mesiac pri ročnom predplatnom

Vyskúšať Alveno

Dochádzkový systém XL pre viac ako 200 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.
Doplnkový modul Plánovanie umožňuje plánovať zmeny podľa zvoleného vyrovnávacieho obdobia.

Viac informácií
individuálna cena

Napíšte nám

Vyskúšať Alveno

HR systém S pre 1‑50 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.

Viac informácií
100 EURO bez DPH

Cena za mesiac pri ročnom predplatnom

Vyskúšať Alveno

HR systém M pre 51‑100 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.

Viac informácií
170 EURO bez DPH

Cena za mesiac pri ročnom predplatnom

Vyskúšať Alveno

HR systém L pre 101-200 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.

Viac informácií
260 EURO bez DPH

Cena za mesiac pri ročnom predplatnom

Vyskúšať Alveno

HR systém XL pre viac ako 200 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.

Viac informácií
individuálna cena

Napíšte nám

Vyskúšať Alveno

Dochádzkový a HR systém S pre 1-50 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.
Doplnkový modul Plánovanie umožňuje plánovať zmeny podľa zvoleného vyrovnávacieho obdobia.

Viac informácií
200 EURO bez DPH

Cena za mesiac pri ročnom predplatnom

Vyskúšať Alveno

Dochádzkový a HR systém M pre 51-100 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.
Doplnkový modul Plánovanie umožňuje plánovať zmeny podľa zvoleného vyrovnávacieho obdobia.

Viac informácií
340 EURO bez DPH

Cena za mesiac pri ročnom predplatnom

Vyskúšať Alveno

Dochádzkový a HR systém L pre 101-200 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.
Doplnkový modul Plánovanie umožňuje plánovať zmeny podľa zvoleného vyrovnávacieho obdobia.

Viac informácií
520 EURO bez DPH

Cena za mesiac pri ročnom predplatnom

Vyskúšať Alveno

Dochádzkový a HR systém XL pre viac ako 200 zamestnancov

Balíček okrem iného zahŕňa podporu kvality a nepretržitý vývoj aplikácie.
Doplnkový modul Plánovanie umožňuje plánovať zmeny podľa zvoleného vyrovnávacieho obdobia.

Viac informácií
individuálna cena

Napíšte nám

Vyskúšať Alveno

Ďalšie dôvody, prečo si vybrať systém Alveno

Jednoduchá implementácia systému

Náš overený proces implementácie vám pomôže s zavedením Alvena do vašej spoločnosti.

Perfektná podpora

Naši skúsení konzultanti sú vám k dispozícii online počas celej doby trvania zmluvy.

Nepretržitý vývoj systému

Počúvame vás. Pri príprave aktualizácií systému berieme do úvahy vaše požiadavky.

Čo o Alveno hovoria zákazníci

„Docházkový systém Alveno mi velmi ulehčil práci. Aktivně využívám funkci schvalování nepřítomnosti a rozpis směn. V případě, že potřebuji s něčím poradit, je mi k dispozici technik, se kterým jsem zatím vždy vše vyřešil.“

Jindřich Novák

„Velmi oceňujeme, hlavně nyní, když máme zaměstnance na home office a ve 4 lokalitách v rámci České republiky, celkové zrychlení zpracování mezd, automatizace a efektivita celého procesu evidence docházky.“

Martina Chloupková
HR Director

„Hned od první chvíle byla spolupráce opravdu výborná a profesionální. A hlavně si myslím, že Alveno je tím, jak vypadá a jak je intuitivní, docházkový systém pro 21. století.“

Miroslav Řezníček
operations & shop manager

„Alveno vyšlo jednoznačně nejlépe. Nejlepší řešení, nejlepší a nejrychlejší jednání, nejlepší cena a všechno probíhalo tak, jak my jsme si přáli. Samotná implementace trvala půlden a vše bylo do týdne od podepsání smlouvy vyřešené.“

Josef Saller
Warehouse Manager

Často kladené otázky týkajúce sa ceny systému

Platí sa za dochádzkový a HR systém Alveno mesačne alebo ročne?
Platby za dochádzkový a HR systém Alveno sa vykonávajú v mesačných intervaloch a fakturujeme vopred na nasledujúce obdobie (príklad: faktúru za október vystavíme na začiatku septembra).
Môžem si zaplatiť školenie o dochádzkovom systéme?
Áno, ponúkame možnosť školenia Alveno. Školenie poskytujeme online alebo osobne a od toho sa odvíja aj cena školenia.
Môžem si prenajať biometrickú čítačku?
Áno, prenájom je možný, rieši sa individuálne, preto nás neváhajte kontaktovať.
Kedy je zúčtovacie obdobie pre platby za dochádzkový systém?
Faktúru za nasledujúce obdobie vystavujeme vždy na začiatku nového mesiaca – zvyčajne do 3 pracovných dní (príklad: faktúru za október vystavujeme na začiatku septembra). Splatnosť faktúry je 14 dní.
Je technická podpora pre systém Alveno zahrnutá v mesačnej cene?
Áno, cena dochádzkového systému zahŕňa bezplatnú technickú podporu. Požiadavky môžete zadávať v pracovných dňoch od 8:00 do 15:00. Väčšina požiadaviek sa vybavuje v deň, keď požiadavku zadáte.
Čo sa stane, ak prekročím limit zamestnancov?
Systém automaticky vystaví faktúru s vyššou sadzbou, nemusíte sa o nič starať.
Ako prebieha implementácia do spoločnosti a je spoplatnená?
Implementácia do firmy nie je náročná, vykoná ju s vami náš konzultant na diaľku alebo osobne, stačí sa dohodnúť na pevnom termíne. Čas a náklady na implementáciu sú vždy individuálne a závisia od veľkosti spoločnosti a zložitosti procesu implementácie. Štandardná implementácia na diaľku zvyčajne trvá do 4 hodín.
Úprava nastavení súborov cookie